czwartek, 17 października 2013

Colorado kid

Colorado Kid - Stephen KingLiczba stron 120
Wydawnictwo: Prószyński i ska.
W każdym mieście, miasteczku czy miejscowości są morderstwa zaginięcia, sprawy, które mimo upływu czasu i postępu technologi nie zostały rozwiązane co znaczy tyle, ze sprawca nie został wykryty. Tak też było w tym wypadku. Młoda praktykantka przybywa do dwóch doświadczonych dziennikarzy, którzy mają na wyspie Moose-Lookit wprowadzić ją w tajniki zawodu. Moralność to pojecie dość gibkie a ważne jest to by dziennikarz potrafili dostrzec punkt, w którym nie należy więcej drążyć. Książka uczy tego, że pewnych historii nie powinno dawać sie dziennikarzom tylko po to aby zamienili je w sensacje.
Moje pierwsze spotkanie z Stephenem Kingiem. Chmielewska to to nie jest, ale zagmatwane równie podobnie. Myślę, że jeszcze kiedyś sięgnę do jego książek.

2 komentarze:

  1. Czytałaś 'Azyl' ? ja czytając jakoś myślałam o Tobie ; P - niee, nie wiem dlaczego ; P, może to przez imię ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam fragmenty i mi sie podobało, ale jeszcze nie czytałam, bo nie ma w żadnej bibliotece na razie:)

      Usuń

:*