wtorek, 17 grudnia 2013

przegryźć dzdzownicę.

Przegryźć dżdżownicę - Katarzyna GrocholaPrzegryźć dżdżownice to króciutkie, ale za to bardzo treściwe opowiadanie. Opowiada o miłości. Kobieta, robi taki ''rachunek sumienia'', połańczany z fala wspomnień o swoich miłościach. Wszystkich. tych małych, dużych, platonicznych i skonsumowanych. Oczywiście nie brakuje tu tez pięknej miłości, która została zdradzona. Fajne opowiadanie na godzinkę w zimowy wieczór. Trochę bardziej poważne, aniżeli dowcipne,  ale fajne.

2 komentarze:

  1. Jak podasz mi swój mail dostaniesz ode mnie całość powieści. Jeszcze nie zredagowaną na pewno jest masa błędów, ale jest skończona :)

    Tymczasem serdecznie polecam: Atlas Chmur, Solaris, Przodkowie Adama, Chemia Śmierci... bo ciężko mi komentować książki których się nie czytało a e wyżej są dla mnie epickie. No i gra o tron oczywiście!
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłałam, majla na ten stary adres. Mam nadzieję, że doszło. wiki04440@gmail.com

      Usuń

:*