niedziela, 26 stycznia 2014

Alibi na szczęłście.

Alibi na szczęście - Anna Ficner-Ogonowska
wydawnictwo: znak
Cykl Alibi na szczęście tom 1, 
liczba stron: 672

Hania jest zwyczajną nauczycielką języka polskiego. Ma zwariowaną przyjaciółkę, Dominkę i poukładna życie. Uwielbia gotowanie i Romea i Julię. Do pewnego okresu jej życia wszystku jej wychodziło. Jednak od tego feralnego zdarzenia nic już nigdy nie będzie takie samo. Niby po 2 latach pozbierała się, ale pewne sprawy pozostały nie zmienione. W tym także kwestia mężczyzn. Poznaje pana spóźnionego, który w jej uporządkowane życie wprowadza zamęt. Przeszłość daje jednak o sobie znać i nie pozwala cieszyć sie na nowo odnalezionym szczęściem. Mimo, ze Hania pracuje na swoim nastawianiem to nie do końca sie to jej udaje. Piękna opowieść jak sugeruje tytuł o szczęściu, jego szukaniu, losie i jeo figlach, a także tym, jak trudno przezwyciężyć swoje słabości i zmierzyć sie z demonami. Mimo objętości czyta się ją  z zapartym tchem, bo to piękna opowieść, ubran w niepowtarzalny sposób bez możliwości na nudę. Książka cudowna pod każdym względem.

Kwalifikuje sie do wyzwania

7 komentarzy:

  1. Ostatnio trafiam na same pozytywne recenzje dotyczące tej książki, więc cieszę się, że czeka na półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie muszę ją przeczytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię kiedy Ty to wszystko "przerabiasz"..
    Ja ostatnio stałam się totalnie obojętna na moją używkę życia-książki...

    OdpowiedzUsuń
  4. IIIII jest Blog Roku!!!!! CIESZĘ SIĘ *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej książce i z wielką radością bym ją przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie czytałam , ale może to nadrobię ... :)


    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyzwanie Czytam Opasłe Tomiska wymaga podania liczby stron, także proszę ;)
    Jakbyś mogła też wkleić u mnie pod postem o wyzwaniu to byłoby świetnie

    OdpowiedzUsuń

:*