poniedziałek, 3 lutego 2014

pielgrzym

Wydawnictwo świat książki
Liczba stron:324
Jako, ze na profilu turystycznym Inna już przez bite pół roku jest to powoli zaczyna nabierać skrzywienia zawodowego, jakim jest czytanie/odwiedzani odległych miejsc. Między innymi dzięki temu zboczeniu ostatnio w bibliotece wzięła się na powrót za Pielgrzyma Paula Coeliego. Autora znam i cenię. Pielgrzym to książka z wątkami autobiograficznymi bo autor faktycznie podążał do Composteli.
 Santiago de Compostela to  ostatni punkt szlaku pątniczego, świętego Jakuba który biegnie przez Europę głównie Francję, Hiszpanie, Włochy. (Pireneje) Jest to jednej z najchętniej odwiedzanych szlaków, bardzo interesujący pod względem turystycznym. Na tym właśnie szlaku autor ma odnaleźć miecz, Idąc przez ten szlak przeżywa zmiany. Czy znajdzie to po co szedł? Książkę czyta się bardzo dobrze. Zawiera mnóstwo ciekawych opisów. Podobała mi się kiedyś i teraz, tyle, ze teraz jej czytanie nabrało nowego wymiaru.

5 komentarzy:

  1. Według mnie Coelho jest tragiczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam ale nie miałam przyjemności przeczytać.
    Dodam, że u mnie nowy post i jeśli masz ochotę wpadnij tak jak ówcześnie i pozostaw opinię, nie ukrywam, że każda jest dla mnie na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :)
    Jeżeli bierzesz udział w wyzwaniach to chciałabym Cię zaprosić do udziału w moim autorskim - Czytam Opasłe Tomiska
    szczegóły tutaj: http://recenzjeami.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-czytam-opase-tomiska_4.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się nie podobała. Może byłam za mloda, ale miałam wrażenie, że wiele refleksji jest czynione na siłę i powtarzały się już w wielu książkach. Daje do myślenia, ale nie jest przełomowa.

    OdpowiedzUsuń

:*