poniedziałek, 31 marca 2014

Ostatnia noc w Twisted River

Okładka książki Ostatnia noc w Twisted RiverWydawnictwo: Prószyński i ska
New Hampshire i ostatni spływy drewna w tle. Syn głównego bohatera myli się i w skutek temu muszą uciekać. Nic już nigdy nie jest takie samo.  Zdarzenie zmienia ich całe życie. 3 pokolenia mężczyzn, ich decyzje, wybory wpływ na życie. Ciągła ucieczka. Czy kiedykolwiek zaznają spokoju? Czy da się przegrać życie? Czy można odkupić winy? Czarnobiałość świata czy może odcienie szarości?
Książka szczerz mówić mi się nie spodobała. Dlaczego nie wiem, ale jakość tak mi do gustu nie przypadła.
***

Liczba stron: 576

2 komentarze:

  1. zapraszam na podsumowanie marca w wyzwaniu Czytam Opasłe Tomiska: http://recenzjeami.blogspot.com/2014/04/czytam-opase-tomiska-podsumowanie-marca.html
    jeżeli zapomniałaś podesłać mi linki do tomiszczy za marzec - jeszcze możesz to zrobić, pozbieraj wszystkie z bloga i z LC i ogólnie z przeczytanych i podrzuć mi w komentarzu a ja dopnę je do podsumowania
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda... wygląda na całkiem niezła ; )

    OdpowiedzUsuń

:*