niedziela, 25 maja 2014

Jesienna miłość

Jesienna miłość - Nicholas Sparkswydawnictwo: Albatros
liczba stron: 222

Beztroski siedemnastolatek, Landon Carter, rozpoczyna naukę w ostatniej klasie szkoły średniej w Beauford Ma swoje patrzenie na świat, swoje pomysły, jak każdy nastolatek. Zobaczył przy okazji okazji dziewczynę inną niż wszystkie.Jamie czyta biblię, ma ojca pastora. Swoje poglądy ideologie i odwieczny sweterek, spódniczkę, koka. Wtapiająca się służąca dobrem słowem.
Tych dwoje spotkała się i przyszło im spędzi razem nawet sporo czasu. A co z tego wyjdzie?
Bardzo fana książka o przeznaczeniu, przewrotnej miłości.
***
Wyzwania:
1. Z kolorem w tytule
2. Wydawnictwo na ''A'' 
Motyw majowy: Biżuteria

2 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Nicholasa Sparksa - no cóż jakoś nic nie nawinęło mi się pod rękę. Oglądałam jedynie ekranizację "List w butelce". Przypomniałaś mi o tym autorze, w wolnej chwili rozejrzę się za jego utworami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, oglądałam film i nade wszystko kocham piosenkę ktora była wykorzystana w filmie, jednak ksiązka wydaje mi się dużo lepsza niż sama ekranizacja, choc tej nic nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń

:*