wtorek, 27 maja 2014

Małgorzata Gutowska-Adamczyk rozmawia z czytelniczkami CUKIERNI POD AMOREM

Wydawnictwo Naukowe PWN
Liczba Stron: 372
 Małgorzata Gutowska-Adamczyk Rozmawia z czytelniczkami Cukierni pod Amorem - Małgorzata Gutowska-Adamczyk
Styl Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk poznałam i bardzo polubiłam przy okazji Cukierni pod amorem. Spodobało mi sie tak bardzo, ze sięgnęłam po następne i następne. I będąc ostatnio w bibliotece wcale się nie zastanawiałam nad tym co wziąć gdy zobaczyłam nazwisko. Wzięłam przeczytałam i nie żałuje. Tym, razem książka jest napisana w innej formie, innym stylu. Jest to urocza rozmowa autorki z Elą, Agą, Marta, Kasia i Dorotą. Podzielano jest na poszczególne tematy, o których rozmawiają. Książka pełna jest humoru, mądrościświatopoglądów i przykładów z życia wziętych. Bardzo przyjemna lektura, zwłaszcza na ciepłe popołudnie, bo tak była czytana w moim wydaniu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:*