piątek, 13 czerwca 2014

płatki na wietrze...

wydawnictwo: Świat Książki
Płatki na wietrze - Virginia Cleo Andrewsliczba stron: 446
seria Rodzina Dollangangerów,
W końcu nasi bohaterowie z kwiatów na poddaszu dokonują swojego marzenia i po latach spędzonych na poddaszu uwalniają się. Uciekają. Znajdują schronienie u doktora- Paula. I tam udaje im się odnaleźć  spokój. Są w miarę bezpieczni. Adoptowani. Jednakże cienie przeszłości dają znać o sobie. Carrie, tęskni za bratem. Cathy i Chris dobrze się uczy. Zaczyna karierę lekarza jednakże nie może przestać kochać Cathy, a ta zaczyna spełniać swoje marzenia o byciu baletnicą.

Zrobiłam w prawdzie głupotę, bo na mózg mi coś padło i najpierw czytałam część 3, a potem 2. Podobało mi sie nie mniej niż poprzednia część.


1 komentarz:

  1. Cała saga czeka na półce na swoją kolej... Mam nadzieję, że nadejdzie jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń

:*