niedziela, 29 czerwca 2014

Pierścien Bolesława





wydawnictwo: Zysk i S-ka
Liczba stron: 556
Niepozorna ciemna okładka przedstawiając jakieś mocno stare, podnoszone miasto, Polski autor i jeszcze tytuł. Pewnie nie jednego by to zniechęciło. A to błąd. 
Alex prowadzi bloga mieszka w kamienicy na Jeżycach. Dzień jest podobny do nią zwykła egzystencji. Pewnego dnia dostaje telefon z propozycją o zmianę mieszkania. Stanisław i Ewa nie wiadomo dlaczego po śmierci ojca decydują się na zamianę mieszkań.Poznaje sąsiadkę, która nie długo potem pada ofiarą morderstwa.Spytka Agnieszkę, niepozorną małą biedna dziewczynkę. W dodatku wszystko jakby mogło się i ciągle krąży wokół historii pierwszych Piastów, a dokładnie ewentualnej prawdziwości Bolesława Wygnańca, zwanego zapomnianym. Sprawy zagłębiają się również o II wojnę światową i badania archeologiczne w Poznaniu. Mam sentyment do tego miasta i kiedyś bardzo chciałabym tam pojechać.
Książka dostałam od koleżanki na urodziny. Podobała mi się bardzo, czytałam ja w Drodze do Warszawy i była tak ciekawa, że nawet nie spieszało mi się do SGH, a po dyplomy, nagrodę, którą to okazał się tablet, chyba warto było się spieszyć:P? Przeczytałam i bardzo mi się podobała. 
Historia, trochę sensacji, lepiej trafi nie mogłaś. W dodatku akcja rozgrywa się w moim ukochanym, sentymentalnym Poznaniu. Gabi jeszcze raz dziękuję:*
 






2.Autor jest mężczyzną.










 
Motyw czerwcowy: Niebo



1 komentarz:

:*