wtorek, 1 lipca 2014

13 poprzeczna.

wydawnictwo: Nasza Księgarnia
liczba stron: 296
Seria: Tylko dla dziewczyn

13. Poprzeczna - Małgorzata Gutowska-AdamczykZ czym dzisiaj przybywam? Z kolejną książką Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk której urokowi się nie oparłam i przeczytałam. Po Cukierni pod amorem, dwoma książkami o róży serenadzie  i ostatnich rozmowach z czytelniczkami przyszła również pora na 13 poprzeczną.  Książka zaczyna się od słów: Wróg to przyjaciel, którego jeszcze nie znasz. Czego można się spodziewa po takim wstępie? Wszystkiego tak więc i dobrego, wysokiego poziomu. Poznajemy trzy różne dziewczyny. Klaudie, Zosię i Agatę. Każda z nich jest inna i prezentuje sobą zupełnie inny poziom. Agata to taka wiecznie ubrana na czarno, trochę zbuntowana, trochę zagubiona dziewczyna. Zosia to z kolei archetyp idealnej córki uczennicy. Zawsze przygotowana z idealnie zrobionymi lekcjami, uczynna, miła, starająca spełnić się ambicje rodziców. Jest jeszcze Klaudia, czyli trochę zagubiona, leniwa miejsca gdzieś zasady. Tak trochę przypomina mi swoją postawą bohaterkę filmu ''galerianki'', który swego czasu oglądałam, skądinąd, całkiem niezły.  Trzy zupełnie inne dziewczyn stykaj się zaczynają razem przebywać. A co z tego wyjdzie? Przeczytajcie, dowiedźcie się. Książka podobała mi się i to nawet bardzo, a zwłaszcza charakteryzacji postaci. Przynajmniej raz przeczytałam coś całkiem młodzieżowego, na czym nie ma adnotacji książka dla dorosłych,
1. Tomisko NIEopasłe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:*