poniedziałek, 21 lipca 2014

Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obiere





Okładka książki Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierekwydawnictwo: Świat Książki



liczba stron: 252
Czego można się spodziewać po książce w całości napisanej w formie listów. Trudno powiedzieć, bo listy są dość specyficzną formą. Aczkolwiek Stowarzyszenie miłośników Literatury i Placka z kartoflanych obierków, to rewelacyjna, zabawna  i intrygująca książka. Jej akcja rozgrywa się tuż po wojnie. Są to zbiory różnych listów, krążących obok II wojny światowej. Intrygująco brzmiący tytuł  o miłośnikach literatury i placka z kartoflanych obierek wiąże się z bardziej dogłębnymi sprawami. Książka jest naprawdę fajna. Uśmiałam się i bardzo dobrze bawiłam przy jej czytaniu. Jest to ewenement, bo listy zazwyczaj nie układają się nam jako dobre czytadło, a tu nie brakuje refleksji, ani  obrazowego przedstawienia a naszych bohaterów, intrygantów da się lubić:) 
1. Tomisko NIEopasłe
 

3 komentarze:

  1. Przekonałaś mnie - zapisuję tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię czytać listy w powieściach:) Chętnie te też przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już książkę złożoną z samych wiadomości mailowych i jak na razie wolę tradycyjną prozę

    OdpowiedzUsuń

:*