poniedziałek, 4 sierpnia 2014

MAG




wydawnictwo:Zysk i S-ka



liczba stron: 670
Okładka książki Mag Początkowo książka przerażała objętością, zwłaszcza, gdy nie od razu się wciągam, budziła swego rodzaju postrach przed objętością. Okazało się, ze nie potrzebnie zupełnie, bo książka jest fajna. Przypomina mi trochę kiedy byłem dziełem sztuki,którą to książkę pochłaniałam zaledwie rok temu, no może z hakiem. Tamta bardzo mi się podobała i ta również była strzał w sama dziesiątkę. W czym są podobne książki, w fajnych psychologicznych dylematach. Ale co ja tu będę szukać wspólnego mianownika.
Mag to książka, której akcja rozgrywa się na jednej z słonecznych greckich wysp. Szkoła z zasadami,. Młody Nauczyciel decyduje się na tą posadę uciekając od płomiennego romansu z Alison. Z drugiej strony mamy zupełnie nie pozbawionego fantazji mężczyznę, który jest przeraźliwie bogaty. Żyje na odludziu. Ma swoje kaprysy jednym z nich jest zabawa w teatr. Opowiada młodemu Nicholasowi, którego podstępem zwabił na wyspie o różnych wydarzenia z jego życia. Manewruje, a na scenę wkraczają nowe postacie. Widma duchy. Ciągle coś się dziej. A nasz bohater, kiedy już wydaje mu się, ze jest blisko odkrycia prawdy i motywacji swojego znajomego zostaje zaskoczony kolejnym elementem, lub osobą. Gra zaczyna być coraz bardziej niebezpieczna, intrygująca, wciągająca i zaskakująca. O co chodzi staremu człowiekowi. Kim naprawdę są bliźniaczki i czy Nicholas rozwikła zagadkę?
***
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1. Literatura europejska
 2. (wy)pożyczona
 

2 komentarze:

  1. Faktycznie, brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam powieści tego pisarza, ciekawie pisze, chętnie przeczytam ,,Maga,,:)

    OdpowiedzUsuń

:*