czwartek, 14 sierpnia 2014

Opowiadania z doliny muminków



wydawnictwo:Nasza Księgarnia


liczba stron:165
 Muminki ( 7)
Okładka książki Opowiadania z Doliny MuminkówKażdy zna Muminki. Bajka jedna ze starszych, fajniejszych, związanych z dzieciństwem. kilka opowiadań z Paszczkaim, Małą mi, Włóczykijem, Muminkami. Najbardziej pociągał mnie Włóczykij i Mała mi, bo są taką mieszanką mnie. Czasem cicha i spokojna, ale za to zawsze z ciętym językiem na miejscu. Lubię się powłóczyć i w 99% mówię to co myślę, co nie wszystkich napawa optymizmem. Cudne mądre opowiastki. Bajkę pamiętam z dzieciństwa książki zjakoś nie to sobie wzięłam taka sentymentalnie i poczytałam. Cudna sprawa. Jej wartości nie będę oceniać, bo jak można by oceniać Muminki? to tylko tak co by obudzić w sobie dziecko, przypomnieć stare, dobre czasy I takie sobie myślę, że co jakichś czas swoją młodość sobie przypomnę. Spacer po moich książkach z młodości, tudzież syndrom zbliżającej się pełnoletności. Kwestia wyboru:D
***
W wiadomościach pewnie wszyscy słyszą o Starym Sączu. Tak się składa, że to miasteczko tuż obok mnie.Chodzę tam już od 4 lat do szkoły i przez nastopne 3 raczej to się nie zmieni. Przez ulicę Partyzantów to ja nie raz i dwa sżłam piesz, a przejeżdżam jeszcze częłściej. U mnie nawet lipa nie spadła na dach od spichlerza, a ludizom dachy porwało. Znam mieszkańców i szkoda ich, bo to naprawdę dobrzy ludzie, zresztą któż na to zasługuje...
***

 2. (wy)pożyczona 

sukienka

1 komentarz:

  1. Ukochane Muminki:)
    Byłam kiedyś w Starym Sączu:)

    OdpowiedzUsuń

:*