piątek, 19 września 2014

bezimienna





Okładka książki Bezimiennawydawnictwo:Świat Książki




liczba stron:336
Zuzanna Niedzielska to nastoletnie dziewczyna, nieco zakompleksiona, która w momencie w którym ja poznajemy staje się posiadaczką rodziców własnego domu i zaczyna karierę w nowej szkole. I wszystko zmierzło by ku szczęściu, aczkolwiek dziewczyna odkrywa w sobie niepodtykaną umiejętność zaczyna dostrzegać rzeczy, których nigdy wcześniej nie widziała i lepiej rozumieć rośliny. A co się z tym kryje? Skąd pochodzi, i kim naprawdę jest? Coś powoli zmierzam ku książką Fantazy. Dlaczego to ja nie wiem, ale co ja biedna zrobię? Nigdy nie mówiłam nigdy, a po prostu obok Mam ochotę na porządny romans, albo na intrygujący kryminał, albo książkę historyczną dam sobie jeszcze mam ochotę na coś Fantazy:D

1. Okładkowe love ( bo włosy, loki na wietrze z liśćmi, coś co mnie zawsze rozbraja)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:*