czwartek, 23 października 2014

Strefa cienia: Trzy lata z psychopatą - historia prawdziwa



wydawnictwo:Nasza Księgarnia


Okładka książki Strefa cienia: Trzy lata z psychopatą - historia prawdziwaliczba stron: 320

Strefa cienia.
Ula mieszka w niewielkiej miejscowości. Jest buntowniczką, która nigdy nie robi wszystkiego, tylko dlatego, że inni tego oczekują. Namiętnie wraca do domu autostopem. Podczas jednej z takich wizyt poznaje Romana. Starszego mężczyznę mimo iż początkowo próbuje się wymigać z czasem znajomość coraz bardziej ją fascynuje. Okazuje się, ze ten starszy wydawałoby się nudny mężczyzna wzbudza w dziewczynie niezależność i chęć zmienienia swojego życia. I ta chęć pcha ją w ramiona Romana. Związek z specyficznymi zasadami, który okazuje się zgubny. Trzy lata z psychopatą. 3 lata życia w strachu i tej kombinacji. 3 lata w zaspokajaniu potrzeb. 3 lata spędzone na przewidywaniu zachowań kata.
Faktycznie książka jest specyficzna, na faktach. Napisana jest językiem, który nasuwa skojarzenia ze zwykłą powieścią, tyle, ze świadomość prawdziwości tej historii nadaje zupełnie inny sens czytanym słowom i każde słowo inaczej się waży. Książka podobała mi się i jestem już w trakcie drugiej części.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.  ąćęłńóśźż 
2. Mroczny klimat

2 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu mam ją zamiar przeczytać, ale nie wiedziałam, że już wydano drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam od dłuższego czasu chrapkę na tę książkę, ale niestety, chwilowo czas na to nie pozwala.

    OdpowiedzUsuń

:*