środa, 17 czerwca 2015

Nos pinokia

Okładka książki Nos pinokiaCykl: Evert Bäckström
 Seria: Czarna seria
Wydawnictwo: Czarna Owca
Liczba storn: 560

 Pinokio w świadomości ludzi to postać z bajki, gdzie jest to wystrugana z drewna figurka, która popełnia w swoim życiu całkiem sporo głupstw, po czym dzięki opamiętaniu wkraczając na dobrą drogę na końcu zostaje zmieniona w prawdziwego chłopca. O co może chodzić w kryminale o takim tytule ja się zaintrygowałam i przeczytałam i podobało się. Thomas Eriksson to taki prawnik, który broni, ale nie tych którzy mogą być krzywdzenie przez system, ale takich, którzy ten system przechytrzają nie ponosząc za to odpowiedzialności. Evert Bäckström to policjant, ale żaden z tych z powołania. Łapówkarz, kombinator. Pewnego dnia ciało prawnika zostaje znalezione w jego domu. Komisarz Bäckström mimo zatargów z zamordowanym prowadzić śledztwo . kto i dlaczego przeniósł na tamten świat? I kim jest tajemniczy Pinokio. Wciągająca kryminalna historia z tłem historycznym. Jak najbardziej dla mnie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:*