środa, 7 października 2015

Rajskie ptaki

Okładka książki Rajskie ptaki Cykl: Julia Krawiec
Seria: Czarna seria
Wydawnictwo: Czarna Owca
Liczba stron: 608

Julia Krawiec odrabia nadgodziny gdy na komisariacie rozlega się sygnał telefonu. Okazuje się, ze ktoś porwał narzeczoną Eryka jednego z bogatszych obywateli miasteczka. Gdy ginie jej przyjaciółka i jeszcze jedna znajoma dziewczyna sprawa przestaje być jednoznaczna. Ciekawy wątek głównej bohaterki- byłej alkoholiczki borykającej się z problemami z byłym mężem oraz samotnym wychowywaniem córki. Intrygująca sprawa zabójstw, naznaczenia i obca błąkająca się kultura. Zgrzyty w poprawnej rodzinie napięcie i inne. Bardzo wciągający kryminał w dodatku w pociągu czytany:D
***
Inna ostatnio delikatnie mówiąc nie wyrabia. Nauka, wydłużone lekcje ( ja nie wiem kto wpadł na to, żeby w  technikach przedmioty zawodowe, praktyczne trwały po 55 minut. U mnie w szkole są ogólnie 3 budynki i różne profile i każda lekcja zaczyna się o pełnej godzinie. Przesunęły się dzwonki, a autobusy niekoniecznie.) Zmienieni nauczyciele i ich dość ciekawy pogląd na kwestie uczenia. Więcej obowiązków i wariacje w życiu rodzinnym (na brak niespodzianek nie narzekam, choć wolałabym się obejść bez tego) z jesienią w tle sprawiają, ze zamiast książek czytam podręczniki lektury i uczę się o zabytkach, albo gonie gdzieś. Coraz bardziej łapiac bakcyla Pilota.(Czy ja pisałam, kiedyś, ze kocham gadać dyskutować mówić i opowiadać.) I jak tak dalej to pójdzie to ie będzie wyjścia innego jak związać z tym swą przyszłość. Nie jest to może aż tak tragiczne, ale raczej dziwnie się przestawić. Tym bardziej jeśli się chce utrzymać jakiś poziom. Toteż lepiej się nie użalać tylko iść do rosyjskiego, zanim te ciekawe słówka znowu wpędzą mnie w objęcia morfeusza. Byle do zimy:) A pochwale się jeszcze, ze prawo jazdy już mam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:*