niedziela, 31 stycznia 2016

Maski



liczba stron: 515
Wydawnictwo: Książka i Wiedza
O rety tę książkę trzymałam na półce prawie rok no mniej, ale bardzo długo z pewnością zbyt długo, ale jak ruchu nie ma to można sobie potrzymać. Czytałam ją bardzo rozwlekle tak jakoś we wakacje jak jeździłam na jazdy zaczęłam a skończyłam już w tym roku, także brawo za tempo. Skoro już moje tempo zostało przy światkach skrytykowałam mogę przejść do konkretów.
Książka jest jedyna w swoim rodzaju. Składa się z 4 różnych opowiadań.
  1. Czarny romans
  2. Odpocznij po biegu
  3. Zwierzęta zostały opłacone
  4. Pismak 
Okładka książki MaskiBohaterowie to zupełnie różni ludzie z innych światów Dlaczego są w jednej książce to nie wiem, bo są to zupełnie odmiennie kreowane historie. Trzeba przyznać, że najciekawszym elementem, jak dla mnie, są postacie. Bardzo rozdrobnione i ukazane od strony psychologicznej. Ludzie ich myśli poczynania motywy. Dosłownie wszystko. Tak metodycznie skrupulatnie opisane z dużą ilością dialogów. Dialogi przede wszystkie, ale te dialogi według mnie były jakby odtworzone w głowie bohaterów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:*