czwartek, 14 stycznia 2016

wyzwanie kiedyś przeczytam 2016

Lustro Rzeczywistości to ciekawy blog książkowy, który organizuje wyzwanie:

Wyzwanie - KIEDYŚ PRZECZYTAM - edycja 2016

 


Polega ono na  wybraniu 12 pozycji, które są zaległe i przeczytaniu ich. Należy zrobić zdjęcie całego stosiku oraz podlinkować recenzje i dać znać o tym na blogu .Wyzwanie trwa do końca roku. Po przeczytaniu wszystkich książek można zgłosić kolejny stos 12 pozycji. W każdej chwili można też dołączyć do wyzwania.
Przy łączę się i ja. A oto mój pierwszy stosik:)

  1. Maski Władysław Terlecki
  2.  Pan Wołodyjowski Henryk Sienkiewicz
  3. Sprężyna Małgorzata Musierowicz
  4. Przewodnik po Polsce
  5. Kolęda dla umarłych Patrick Dunne
  6. Bądź uprzejmy na co dzień i od święta. Maria Ziółkowska
  7. Kochana rodzinka i ja
  8. Rodzinka Szkaradków i ja, Rodzinne kłopoty i ja
  9.  Rabinowe czółenka Joanne Harris

1 komentarz:

  1. Niestety nie pamiętam Twojego zgłoszenia i nie przypominam sobie, bym odwiedziła Twojego bloga. Nie ma też tutaj mojego komentarza, a wszystkim zostawiałam takowy po zgłoszeniu i dopisaniu do listy. Dlaczego nie napisałaś o brakach w poście podsumowującym styczeń?
    Bardzo proszę, byś śledziła podsumowania i zgłaszała moje "niedopatrzenia" wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń

:*