wtorek, 12 kwietnia 2016

O bibliotece



Okładka książki O biblioteceliczba stron: 47



Wydawnictwo: Świat Książki
Krótka, ale treściwa książka, która opowiada o bibliotece. Uwielbiam bibliotekę, jak mówią dowcipni jest to takie moje ,,środowisko naturalne''. I faktycznie w tym stwierdzeniu jest trochę racji, bo chodzenie miedzy regałami, szukanie książkowych perełek i  przebywanie w tym miejscu sprawia mi ogromna przyjemność. Umberto Eco rozprawia o przyszłości bibliotek, ich misji do spełnienia i marzy o tym co można by zmienić. Stara się odpowiedzieć na pytanie jak znaleźć złoty środek miedzy ochroną książek, a swobodnym przechadzaniem się czytelników między regałami. Korzystam z kilku bibliotek i każda jest inna. Ludzie przychodzą, nie tylko po konkretne książki, ale popatrzeć. Dla mnie biblioteka to miejsce gdzie moja asertywność maleje, no dobrze, racjonalne argumenty nie docierają, a asertywności nie ma :D W 99% przypadków wychodzę z książką, choć miałam schodzić z liczby i się ograniczać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:*