czwartek, 5 maja 2016

Kiedyś przeczytam 2016 stosik 3

Przyszedł czas na kolejny stosik. A oto upolowane pozycje. Zobaczymy jak pójdzie tym razem i co zostanie na koniec :)
  1. Jaume Cabre - Głosy Panamo
  2. Manuskrypt Voynicha
  3. Paula Hawkins - Dziewczyna z pociągu
  4.   Vladimir Nabokov - Lolita 
  5. Sigrid Undset - Krystyna córka Lavransa
  6. Jan Grzegorczyk - Adeu
  7. Jan Grzegorczyk - Trufle
  8. Lisa Genova - Motyl
  9. Happer Lee - Zabić drozda
  10. Magdalena Witkiewicz - Awaria małżeńska
  11. Joanne Harrison - Brzoskwinie dla księdza proboszcza
  12. Henryk Grynberg -Żydowska wojna i Zwycięstwo

1 komentarz:

  1. To już trzeci?! No pięknie, a ja zawisłam na pierwszym....przy trzech książkach :(
    "Lolitę" miałam, pożyczyłam i przepadła zanim niestety zdążyłam przeczytać.
    "Motyl" i "Dziewczynę z pociągu" mam już długo w planach! :D
    Ale przede wszystkim życzę powodzenia w dalszym czytaniu zaległych stosów! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

:*