czwartek, 7 lipca 2016

Szósta Klepka

Jako, że ten rok szkolny mogę zaliczyć jako udany postanowiłam sobie sprawić prezent i przypomnieć sobie ukochaną Jeżycjadę. 
Ja już maturzystka zasłużyłam na nagrodę.


Jestem okropną naciągaczką to tylko książki, a gdzie koszulki i reszta. Jeszcze tylko rok, jeśli szkoła przetrzyma to już nie zbankrutuje :D ( W sumie to tylko ''bestseler'' o architekturze banku z innego źródła.)



Gdybym jednak nie zdała tych zawodowych i nie była Technikiem (ale chyba zdałam okaże się już we wrześniu a następne przede mną w styczniu) to jestem jeszcze animatorem od 2 lat i  pilotem wycieczek od czerwca. Chyba nie muszę mówić, nikomu tłumaczyć, że dużo lepiej się czuję jako pani pilot. -Choć nie koniecznie chcę przełączać telewizor :D 
Cykl: Jeżycjada
Wydawnictwo: Akapit Press Liczba stron: 188
Okładka książki Szósta klepkaPo tym długaśnym wstępie mogę przejść do rzeczy. Nie tłumacząc się pani od miejskiej w ogóle dziwnie bym nie wyglądałam w dziale dla dzieci. zdobyłam szóstą klepkę, coby sobie zacząć przypominać co tam się działo, a było tego całkiem sporo :) Celestyna Żak mieszka w domu z wieżyczką przy jednej z Poznańskich ulic. Jej rodzina to zbiór indywidualności jakich mało. Mama artystka, ojciec z zamiłowaniem do fizyki i starsza siostra Julia, której Cielęcina zazdrości. W tym wielopokoleniowym domu meszka jeszcze pochłonięty literaturą dziadek i Ciotka Wiesia wraz z młodym Bobciem. Czesia jak odpowiedzialna dziewczyna dała sobie włożyć na barki dużo zajęć. Z racji na jej świetny charakter nie umie odmawiać i chce wszystkich pomóc, co wpędza ją w problematyczne zobowiązania, na dodatek zaczynają się w jej życiu pierwsze rozterki uczuciowe. Kochająca rodzinka niczego nie ułatwia w końcu czym są herbatki, gotowanie obiadków, szczury, plany matrymonialne i pisanki z Hitlerem? Ciepła, zabawna i pełna mądrość powieść. To trzeba przeczytać!  
Nie kłóćcie się! Kłótnie o pieniądze zabijają prawdziwą miłość.
Człowiek ma niby pięć zmysłów ale to szósty jest najważniejsza. Tak a jaki? Poczucie humoru, ono wiele potrafi zdziałać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:*