sobota, 3 września 2016

Masa o kilerach polskiej mafi

Okładka książki Masa o kilerach polskiej mafiiliczba stron: 256
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Mafia to tajemniczy i zalatujący niebezpieczeństwem termin. Jeden z kolegów innej wierci jej w brzuch dziurę, że takie Książki są fajne i że warto przeczytać, no to co miałam zrobi? Pożyczyłam i przeczytałam. Książka ta jest bardzo specyficzna. W formie dialogu, rozmowy opowiada o kulisach brodni w polskiej mafii. Nigdy się tym jakoś szczególnie nie  interesowałam, ale książka mnie wciąga. Jak w każdej instytucji i w mafii panują zasady, hierarchia i obowiązuje kodeks honorowy. O ile w niektórych wypadkach jest jak najbardziej na plus i usprawnia pracę o tyle w mafii jest tylko trudniej i bardziej niebezpiecznie. tam najlepiej widać sens stwierdzenia: człowiek Człowiekowi wilkiem i niekonsekwencje głupich wyborów. Mafia już taka jest nikomu nie odpuszcza, nie daje drugiej szansy ani następnego zadnia do wykonania to bezwzględny świat gdzie tak na dobra sprawę liczy się tylko kasa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:*