wtorek, 15 listopada 2016

4 rzęsy nietoperza.

Okładka książki Cztery rzęsy nietoperzaCykl: Zawrocie (tom 6)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
liczba stron: 624
Zdecydowanie warto było czekać na dalsze losy Matyldy, właścicielki zawrocie i jej rodziny.  Dziewczyna wreszcie znajduje szczęście, będzie mieć dziecko, na palcu błyszczy zaręczynowy pierścionek, dom jest jej miejscem na ziemi. Brzmi niczym bajka, ale jej życie niestety nie jest pasmem samych radości. Dziewczyna swoją postawą razi innych. Musi zmierzyć się z całym światem, który jest przeciwko jej szczęściu. Z Paulą, która jak zwykle chce pokazać, ze ona ma ostanie zdanie, z napiętą atmosfera teatru, z Kostkiem, który taktuje ją jak marionetkę, i tajemniczym kimś, kto zostawia dziwne prezenty na klamce. Wszystko dzieje się w Zawrociu obleczonym puszystą płachtą śniegu, pełnym tajemniczych zakamarków i babki Milskiej. Kiedyś nie doceniałam w pełni tej serii, ale z każdym kolejnym tomem coraz bardzo mi się podoba. Chyba do wszystkiego trzeba dorosnąć, I do uczenia się mapek i do prozy Kowalewskiej.

2 komentarze:

  1. Bardzo ubolewam nad tym że mam teraz tak mało czasu na czytanie książek, jedyne jakie czytam (jeśli w ogóle mi sie uda) to poradniki na tematy dzieciowe :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio raczę się głownie podręcznikami, wykresami mapami... Egzaminy zawodowe, matura pasowałoby się ogarnąć i przyzwoicie zdać:)

      Usuń

:*