wtorek, 31 stycznia 2017

Dziecko last minute

Okładka książki Dziecko last minuteCykl: Matki, czyli córki (tom 2)
Wydawnictwo: Pascal


liczba stron: 352
 Czasami poczucie obowiązku jest śliczniejsze od własnego ja. w pewnej miejscowości żyje sobie zwyczajna rodzina Kira, Kalina i Konstancja- wnuczka córka baka. Ten kobiecy team tkwi w przewidywalnej monotonii prozy życia, gdzie każdy pełni określone role znając swoje miejsce w domowej hierarchii.. Pewnego dnia kalina się buntuje i ucieka z tajemniczym Kosmą, żeby zrealizować swoją tajną listę z nietypowymi, śmiałymi marzeniami. Okazuje się że przy okazji tego buntu jej życie bardzo się zmieni i trochę zagmatwa. Jednak jak się powie A trzeba powiedzieć również B. Kalina zupełnie niespodziewanie zmieni swoje życie i będzie miała bardzo ciekawe przygody, tym bardziej, ze oprócz późnej ciąży przyjdzie się jej zmierzyć z byłą żoną Kosmy, swoim Nie) mężem, humorami otoczenia i wieloma innymi. I choć książka wydaje się być zabawna, to jednak porusza bardzo poważny problem. Już nie mogę się doczekać kolejnej części.

2 komentarze:

  1. Słyszałam o tej książce i chciałam ja przeczytac. Musze ja miec :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie bomba lekki język, niebanalny temat, ciekawy pomysł polecam i rozumiem chęć zacznij od jedynki czyli Harmoni:)

      Usuń

:*